BB+Glo Untuk Cerahkan Kulit

BB+Glo Kolagen merupakan minuman kolagen untuk cerahkan kulit yang menjadi kegemaran Kak Zaza. Kak Zaza perasan, sejak amalkan minum BB+Glo, banyak perubahan positif pada kulit dan kesihatan Kak Zaza. Kalau dulu kulit kusam tak bermaya, sekarang ni makin cerah dan glowing. Kalau dulu selalu sakit lutut dan lenguh badan, sekarang ni dah rasa bertenaga dan tak sakit lagi.

Kita semua tahu, bila usia meningkat, kadar kolagen dalam badan pun menurun. Sebab itu, kita perlukan kolagen booster. Jika kita ada tanda-tanda seperti kulit kusam, kedutan, garis halus, kulit kering, pigmentasi, jeragat, kulit sensitif, kulit kendur, atau liang pori besar, bermakna kita kekurangan kolagen dalam badan.

APA ITU BB+GLO KOLAGEN

Kolagen untuk kulit cerah BB Plus Glo Kolagen

BB+Glo Kolagen merupakan campuran minuman kolagen dan blackcurrent. Kolagen diperolehi dari sumber marine jenis 1 seperti yang terdapat pada kulit dan tulang manusia. Saiz molekul sekecil 2000 Dalton, mudah dicerna dan diserap. Manakala serbuk blackcurrent dari Denmark yang mempunyai aktioksidaan yang tinggi dan bersifat anti-penuaan. 

Untuk lebih details tentang produk BB+Glo Kolagen, boleh lihat di sini

BB Plus Glo Kolagen

Apa yang Kak Zaza paling suka tentang BB Plus Glo ni yang paling ketara ialah perubahan kulit. Kak Zaza pernah mengalami breakout yang teruk. Kulit berjerawat besar dan merah-merah. Akibatnya kulit jadi kusam dan gelap. Dah pakai foundation pun tak boleh nak sorok kulit yang kusam tu. Tapi sekarang, kawan-kawan dah tegur, kulit lebih glowing dan cerah. Kak Zaza cuma amalkan minum BB Plus Glo Kolagen setiap malam. Tapi, perlu diingat, kesan ni bergantung pada individu, ada yang cepat ada yang lambat. Jadi janganlah sedih kalau baru minum tak nampak kesan. Ye,lah kulit bermasalah perlu dirawat secara berperingkat, dan BB Plus Glo melalui proses itu. Kan dia berfungsi dalam 3 cara, Memulih, Membina dan Memperbaharui sel kolagen. Jadi, keyword dia, kena banyak bersabar ok. Kulit akan menjadi cerah tanpa kita sedar.

BB Plus Glo Kolagen

Kusam kan muka.

Lagipun Kak Zaza suka dengan cara BB Plus Glo ni bekerja. Dia bukan agen pencerah yang dalam masa beberapa hari kita dah nampak kesan. Kalau cepat sangat kesan pun takut jugak nak minum, takut bahan kandungan tu merbahaya untuk sistem badan kita. Tapi, BB Plus Glo bekerja memulihkan dulu, dan baru memperbaharui kolagen dalam badan kita dan sebab tu, janganlah harap minum hari ni esok dah putih! Dan perlu tahu, BB+Glo bukan untuk putihkan kulit tapi untuk kulit cerah.

Kandungan dalam BB Plus Glo kolagen ni pun semuanya dari bahan yang selamat dan dah melalui proses saringan yang ketat. BB Plus Glo merupakan hasil kolaborasi dari Malaysia, Denmark dan Perancis. BB Plus Glo kolagen mempunyai dos yang efektif, iaitu 1 paket sama dengan 5g peptida kolagen marin aktif setiap hidangan. Rasa blackcurrent sangat sedap dan tiada pengawet tambahan.

Dari segi lain, kesihatan pun bertambah baik. Kak Zaza mengaku, bila usia dah meningkat ni, lutut mula rasa sakit. Bila jalan terutama naik turun tangga, rasa kering dan sakit kat bahagian lutut. Tapi, sekarang ni dah kurang dan hampir tiada lagi sakit lutut. Ni buat Kak Zaza rasa selesa nak bergerak. Badan pun dah tak sakit dan lenguh-kenguh lagi. Dan yang penting, walaupun dah 40-an, tapi kita rasa macam 20-an. Bukan taknak terima kenyataan umur dah meningkat, tapi kita nak lah badan kita sihat dan cergas walaupun sudah berusia.

Kesan ketara bila minum BB Plus Glo Kolagen ni, uolls akan perasan kulit lebih anjal, tegang dan garisan halus di muka berkurangan.  Kulit lebih lembut dan cerah berseri. Ia jugak dapat mengurangkan kesan kerosakan kulit yang terdedah pada cahaya matahari, dan uolss akan nampak lebih muda dari usia sebenar. BB Plus Glo ni jugak memperbaiki kesihatan otot, tulang dan tulang rawan. Sebab tu dah takda lagi sakit-sakit badan dan sakit lutut.

Jadi kalau ada sesiapa nak cuba boleh je contact Kak Zaza ya. Sekarang ni tengah ada promo untuk BB+Glo. Memang jimat sangat.

bb plus glo kolagen